Serwis na sprzedaż, więcej informacji: https://allegro.pl/oferta/portal-kreskowka-pl-8024957983
ZALOGUJ SIĘ
  zapamiętaj mnie
Tytuł:
Serwis na sprzedaż, więcej informacji: https://allegro.pl/oferta/portal-kreskowka-pl-8024957983

Adres strony:




Uzytkownik hanamik nie dodał żadnego wideo

    Użytkownik hanamik nie dodał żadnych materiałów

    Użytkownik hanamik nie dodał żadnych zdjęć


    Użytkownik hanamik nie ma ulubionych materiałów

    Arisa-sama
    Fajny avek z JR kocham Usamiego i Misakiego a z SH to Takano i Onoderę oni są tacy kawii a i jeszcze 6 daję oczywiście
    Dark4410
    to dobrze
    co u mnie ? dobrze jak narazie
    Dark4410
    hej
    pamiętasz mnie jeszcze ?
    KaHha
    aa takie różne zespoły Rock - owe ( nie wiem jak to sie pisze xD ) , no niestety trzeba ;/ , ja dopiero do 3 gimnazjum hehe ;p
    KaHha
    A nawet niedługo jeszcze na koncert jade hehe troche sie dzieje , a u cb co tam słychać? Ciekawe wakacje? (^^)
    adam1993
    sorrki Kasiu że tak pożno odpisuje pracuje codzienie i nie mam czasu na siedzenie na necie a nawet wolnego nie moge dostać ale niezłą kase dostaje
    Sidodo111
    siema i jak tam żyjesz ja straciłem tysiąc pkt w loteri hehe
    CiotuniaBlack
    Oooo, ja też tak mam. I mam z tym problemy. xD Ale ostatnie wątki yaoi to... Chyba w Togainu no Chi. No i w 'Sailor Moon Classic'. xD
    Taaaak, Natsume jest świetne. Lubię takie serie właśnie jak Natsume labo Minami-ke - ciepłe i przyjazne, bardzo miło się je ogląda. Chociaż, ja mam taki dziwny gust, że wiele różnych serii mi podpada. ^^
    1Nana
    aha. spoko. ^^ ja jestem cholernie niecierpliwa, to wiesz. xD
    no drugą serię na pewno obejrzę! a Sekaiichi Hatsukoi już oglądałam i też liczę na drugą serię. ^^
    CiotuniaBlack
    O jak miło. ^^
    Ja też jestem fanką Junjo. Usami.... *.*
    W ogóle, odpływam, gdy widzę yaoi. A gust, faktycznie, podobny... Jak miło. ;P
    Nie jesteś zalogowany, aby wystawiac komentarze musisz się zalogować
    więcej

    • Brak danych